ماهنامه مشکات

ماهنامه فرهنگی مذهبی مشکات ، ماهنامه ای برای همه ی مساجد

ماهنامه مشکات

ماهنامه فرهنگی مذهبی مشکات ، ماهنامه ای برای همه ی مساجد

ماهنامه مشکات


طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

بسمه تعالی

با سلام

ماهنامه فرهنگی ،مذهبی مِشکات توسط فعالان مسجدی کانون بقیه الله مسجد صاحب الزمان(عج) رضی آباد پایین تهیه و منتشر می شود. این واحد فرهنگی با همکاری تعدادی از جوانان پرشور و با حمایت و نظارت مسجد این فعالیت را به انجام می رساند. از اردیبهشت 1392 شروع به کار کردیم و به حول قوه الهی تا به حال هم ادامه داشته است.

مطالب بیشتر در ادامه مطلب...

پس از انتشار 25 شماره و استقبال از سوی بیش از 20 مسجد ،مساجد پیشنهادی مبنی بر اینکه فایل قابل ویرایش منتشر کنیم را ارائه دادند تا فایل را به راحتی ویرایش کنند و با نام خود [که به پیشنهاد فعالان ماهنامه مشکات بود] به چاپ برسانند. با ساختاری که ماهنامه داشت و استفاده از نرم افزارهای دیگر این امکان وجود نداشت. تا اینکه به برکت میلاد امیرالمومنین(ع) توانستیم با بازآفرینی ماهنامه فایل قابل ویرایش را در قالب جدید برای خرداد 94 منتشر نماییم.

بر این اعتقادیم که کاری تداوم خواهد یافت که در درجه اول علاقه و توکل به خدا و در درجه دوم کاری گروهی انجام شود. کاری که تمام فعالان فرهنگی دست به دست هم دهند و مانند یک شبکه اجتماعی مطالب خود را برای انتشار در ماهنامه خودشان ارسال کنند. آن موقع دیگر مطالب یک بعدی، دوبعدی و حتی چند بعدی نیست بلکه بعدی به اندازه تمام مساجد سرزمینمان خواهد داشت.

حتماً شما هم روزانه تعدادی مطلب در کتابها،صفحات اینترنتی،مجله و روزنامه و حتی بر روی دیوار می خوانید و آنقدر زیبا،پرمعنی و تاثیر گذار هستند که علاقه مندید آن را برای دوستان خود در محله ای که زندگی می کنید منتشر نمایید. یکی از این ابزار ها ماهنامه ها ،هفته نامه ها هستند که به خوبی می توان آن را به دست دوستان رساند. با اینکه ظاهراً ماهنامه به دست یک نفر می رسد ،اما در اصل یک خانواده آن را می خوانند.

عزیزان فرهنگی باعشق که با هر ابزاری قصد دارند تا حرکت مثبت در راستای ترویج دین،مذهب،فرهنگ،آگاهی ،مهارت و تفکر به اهالی مساجد،دانشگاه ها،هیئت ها و ادارات هستند با ما در این راستا هم قدم شوند. شما مطالبی که وسعت آن به اندازه تمام مساجد سرزمینمان هست را برای ماهنامه ارسال می کنید و ماهنامه آن را با ذکر و مشخصات ارسال کننده ،منتشر خواهد نمود. مطالبی هم که محلی بوده و علاقه مندید که آنها را منتشر نمایید با داشتن فایل قابل ویرایش در هرماه می توانید فایل را ویرایش کرده و در اختیار مردمان خودتان قرار دهید. در انتها هم با ویرایش فایل در قسمت تهیه و تولید ،ماهنامه را به نام مسجد،دانشگاه،هیئت و اداره خود به چاپ رسانید و هیچ مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. هدف ما و تمام فعالان فرهنگی ارائه نام خود برای مردم نیست بلکه هدف های عالی تری را دنبال می کنیم.

به منظور بهره بردن از مهارت های شما عزیزان فرمی آماده گردیده که آن را تکمیل نمایید و به آدرس ایمیل ماهنامه ارسال نمایید. عزیزانی هم که  قصد دارند ماهنامه را منتشر کنند ، فرم را تکمیل نمایند.

دریافت فرم

ایمیل:  mahname.meshkat@yahoo.com

شماره پیامک: 5000291750

آدرس: تهران  شهریار  بلوار پلیس  روستای رضی آباد پایین  مسجد صاحب الزمان(عج).



  • رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی