ماهنامه مشکات

ماهنامه فرهنگی مذهبی مشکات ، ماهنامه ای برای همه ی مساجد

ماهنامه مشکات

ماهنامه فرهنگی مذهبی مشکات ، ماهنامه ای برای همه ی مساجد

ماهنامه مشکات


طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • رضا

شماره 41 با موضوع ترک گناهان،عید غدیر ،اهمیت نماز و ... آماده شده است.

از این پس مطالب ماهنامه علاوه بر فرمت pdf , word به صورت متن و تصویر هم قابل استفاده خواهد بود.ویژه کسانی که می خواهند از این مطالب در جاهای دیگه مثل شبکه های اجتماعی و... هم استفاده کنند.

  • رضا
  • رضا

به این صورت می باشد که ابتدا از سطح زمین شروع می کند و رو به بالا حرکت می کند و انسان را متحیر می نماید.و دوباره به پایین می گردد و در عمق موجودات و ذرات ریز می شود.

  • رضا

کتاب " الهی نامه " مشتمل بر بیش از ۵۰۰ عبارت ملکوتی از حضرت علامه ذوالفنون حسن زاده آملی است.

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن.

الهى از روى آفتاب و ماه و ستارگان شرمنده ام از انس و جان شرمنده ام حتى از روى شیطان شرمنده ام که همه در کار خود استوارند و این سست عهد ناپایدار.

در ادامه مطلب عبارات ملکوتی را بخوانید.

  • رضا

مختصری از احوالات و بیانات آیت الله حاج میرزا جوادآقا ملکی تبریزی(ره).

«به آیت‌الله حاج آقا سید حسین فاطمی قمی عرض شد از مرحوم آقای ملکی دستورالعملی مرحمت بفرمایید. فرمود: او خودش دستورالعمل بود. شب که می‌شد بیقرار می‌شد و در صحن خانه قدم می‌زد و زبانش مترنم بود که: گر بشکافند سراپای من جز تو نیابند در اعضای من.» برگرفته از متن کتاب

  • رضا

هر یک از دوستانی که واقعا قصد حرکت به سوی سازندگی دارد،این کتاب را به او پیشنهاد می کنیم.بنده نیز تازه خواندن این کتاب را شروع کرده ام.این کتاب را می توانید از سایت خود مولف دانلود نمایید و کاملا رایگان است.

واقعا خسته شدیم از این همه آهن رباهایی که ما را مانند براده آهن به این سو و آن سو می کشند.امید است با خواندن این کتاب از آهن رباهای پیش رو رهایی یابیم.

  • رضا

کتاب “پنجاه سال عبادت” دربرگیرنده بخش‌هایی از نوشته‌های عارفانه، ادبی،‌ عاشقانه و اخلاقی شهدا در وصیت‌نامه آن‌هاست.

  • رضا

«چرا بسیاری از کارهایمان به بن‌بست می‌خورد؟ چقدر در خوب و بد روزگار نقش داریم و کارگردان اصلی حوادث کیست؟ چگونه می‌توان از نگاه حسابگرانه در عالم به حسابرسی خود رسید و از فرافکنی مصون ماند؟ چرا عقربة مقصریاب همیشه دیگران را نشانه می‌گیرد؟» برگرفته از متن کتاب

پاسخ این سؤالات در بررسی نام مبارک «حسیب» الهی بیان شده است. با شناختی اجمالی از آن می‌توان گام‌ها را درست برداشته و با جهان هستی همراه شد و نتیجه اینکه وجود ما مانند چراغی است که شعله‌‌اش با اعمال خودمان تنظیم می‌‌شود.

  • رضا
 
همسر فعلی فیلیپ سندروس، دختری تهرانی و از سادات است که فیلیپ، اسلام شیعی او را دینی دوست داشتنی یافته و به شیعه گرویده است. امام مرکز اسلامی منچستر، فردی است که به فیلیپ در درک اسلام و تشیع کمک کرده است. او نقش همسر فیلیپ را در شیعه شدنش مهم می داند و معتقد است، غیرمسلمانان در ابتدا می خواهند اسلام بیاورند و خیلی تفاوت شیعه و سنی را نمی دانند و مذهب آنها به آشنا شدن و مواجهه آنها با اولین مسلمان بستگی دارد.

  • رضا

برای دریافت سایزبزرگترروی عکس کلیک کنید.

  • رضا

در مزار شهدای شهرستان دزفول قبری وجود دارد که بدون هر گونه جلوه ای هم سطح زمین قرار دارد. این قبر متعلق به شهید بهمن (محمد جواد) درولی است. بهمن دُرولی همون دانشجوی شهید (دانشگاه علم و صنعت) که وصیت کرد که : قبرم را ساده و هم سطح زمین درست کنید و با اندکی سیمان روی آن را بپوشانید و فقط با انگشت روی آن بنویسید: پر کاهی تقدیم به آستان قدس الهی

  • رضا

به لطف خدا این ماه نیز توفیق داشتیم ماهنامه ای را آماده کنیم.

شماره 40 با موضوع هدف از خلقت به زبان ساده و ... آماده شده است.

دانلود در ادامه مطلب ...

  • رضا